Csatlakozz a közösséghez!

Készíts blog-ot,
írj kommentet,
keress barátokat,
lépj be a klubba!

> Belépés < > Regisztráció <

Mocorog a reklámipar

2007.09.05. 07:47 >>>> supafly >>>> ALTALANOS >>>> : 2147 : 0


A játékokon belüli reklámokra szakosodott Double Fusion a tévében megszokott reklámmodell bevezetésén dolgozik.
A jelenleg Eidos, THQ és Midway játékokban megjelenő reklámokért felelős texasi cég szeretné teljesen elkülöníteni a reklámokat és a játékfejlesztést, azaz száműzné a beépített, statikus reklámokat, helyettük valós időben, interneten keresztül frissülő, a játékos irányába sokkal több reklámot eljuttató modellen dolgozik. A cég vezetője szerint ez lehetővé tenné, hogy a játékok hosszabb ideig piacon maradjanak, sőt bizonyos esetekben ingyenessé váljanak (természetesen reklámokkal tömve). A rendszert először a Ubisoft, az NCsoft és az Oberon Media alkalmazza.
Sorry, there is a glitch in the system. The webmaster has been notified of the issue.